Olvasták: 3523

FLOTTA MOZGÁS

A legyártott hajók a hajógyárba kerülnek, ahol sem védelmi tevékenységet sem mozgást nem képesek végezni. Ehhez flottába kell őket rendezni. A flottába rendezett hajókat tudjuk támadásba vagy védelembe küldeni. A flottába rendezett hajóosztályok közül mindig a leglassabb határozza meg a menetidőt. A csata után az életben maradt hajók közül a leglassabb határozza meg a hazaút hosszát.

Két távolság létezik: naprendszeren belül vagy ligán belül és ködön belül. Az utazási idők fejlesztéssel csökkenthetőek. A flottát 1, 2 vagy 3 körre küldhetjük el támadni. Védeni akár 6 körig is tudnak egy planétán. Fosztani csak egy körig lehet csak fosztásra képes hajókkal.

Fosztásra képes hajók:

Éjoldali:

  • Hárpia
  • Griff
  • Vámpír
  • Sárkány
  • Pók
  • Zsarnok
  • Yeti

Alakváltó:

  • Foszfo
  • Metallo
  • Hemo
  • Flavo
  • Yeti

Ember:

  • Árész
  • Hektór
  • Herkules
  • Rémusz
  • Kronosz
  • Hüperion
  • Yeti

Fénylény:

  • Scorpius
  • Aries
  • Libra
  • Saggitarius
  • Yeti

 


Ha a flottában az összes hajó megsemmisül akkor nincs hazaút.

Az úton lévő flottát bármikor visszahívhatjuk, ekkor azonban az odáig megtett utat hazafala is megteszik. (pl. Egy három körig tartó támadásnál aminél az útidő 12 kör volt, de a flottát visszahívtuk a támadás indítása után 5 körrel. Ekkor a hátralévő útidő még hét kör. A flotta útideje a bolygóra vissza öt kör lesz.) Ezután újra ki tudjuk küldeni. A flotta indításához használt dilithium akkor levonódik, mikor elindítjuk. Ha korábban visszafordítjuk a hajókat, a dilithiumot nem kapjuk vissza.

 

 

történet választható fajok bolygó naprendszer, zárt naprendszer liga latinum nyersanyagok arany küldetések hajó gyártás hajók indítása csata kémkedés aréna napló fórumok hibajelentés